Clan Diament

Forum poświęcone jednemu z najlepszych klanów w grze Combat Arms

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-02-15 23:51:34

Maciejko
Administrator
Skąd: Gdańsk
Dołączył: 2015-02-15
Liczba postów: 25
WWW
Windows 7Chrome 40.0.2214.111

Regulamin

REGULAMIN Proszę zapoznać się z poniższym regulaminem, można go przeczytać w 5 minut. Stosowanie się do Regulaminu jest obowiązkowe i zgadzaliście się na te warunki podczas rejestrowania. Regulamin może ulec zmianie, ale będziecie o tym poinformowani. Regulamin dotyczy zarówno pisania postów i wiadomości na Mini-Chacie

1. NAZWY TEMATÓW
Niedokładne i zbyt ogólne nazywanie tematów jest ZABRONIONE. Nie wolno używać nazw "Pomoc", "Pomóżcie", "Help", "Wielki problem" itd. Nazwa tematu MUSI zawierać w sobie przynajmniej ogólny zarys problemu.
Oznacza to, że przykładowo problem z "czarnym ekranem" powinien zostać nazwany [Czarny ekran] Problem, a problem z połączeniem [Połączenie] Problem. Nie każę nikomu używać nawiasów [], więc możecie także pisać np. "Problem z połączeniem". Ważne jednak, żeby temat został nazwany prawidłowo, pozostawiam to Waszej pomysłowości.

2. PRZYNALEŻNOŚĆ TEMATU DO DZIAŁU
2.1 Piszemy Wątki w Odpowiednich Działach np. Dział Pomoc Techniczna zajmuje się problemami natury technicznej. Czyli pomagamy tu tylko i wyłącznie z błędami gry takimi jak m.in: połączenie, powolne ładowanie, zawieszanie czy wyłączanie się gry.
Jeżeli ktoś jeszcze nie zrozumiał - problemem technicznym NIE JEST dylemat "jak się w tej grze strzela" czy "jak najlepiej grać snajperem". Wówczas należy udać się do Działu "Pomoc w Grze"
2.2 Zakaz dublowania tematów

3. DOKŁADNY OPIS TEMATU, TREŚĆ
3.1 Treść tematu MUSI zawierać dokładny opis problemu. Bez tych elementów nie jesteśmy w stanie nikomu pomóc. Nie zamieszczając istotnych informacji marnujecie tylko nasz jak i Wasz czas.
3.2 Pierwszy post jest od określenia tematu, na który w wątku będzie się dyskutować. Schodzenie z tematu lub wdawanie się w niepotrzebne dyskusje jest jednoznaczne z offtopem, co skutkuje przeniesieniem posta nienawiązującego do tematu do działu śmietnik i/lub jego usunięcie.
3.3 Za bezpodstawne oskarżanie, nie mających żadnych dowodów w sprawie będą wysyłane ostrzeżenia, a w skrajnych przypadkach bany.

4. STYL, SŁOWNICTWO, ORTOGRAFIA I PRZEKLEŃSTWA
4.1 Wyzywanie, Obrażanie, Naśmiewanie się z innych osób, administracji, grup osób i regulaminu jest surowo zabronione, karalne warnem bez uprzedniego pouczenia, to samo dotyczy także każdego innego irytującego lub chamskiego zachowania w stosunku do innych osób, czy też samego forum.
4.2 Zabrania się "trolowania", "hejtowania" czyli bezmyślnego krytykowania typu "Ty to jesteś noob" Oczywiście krytyka jest dopuszczalna a nawet pożądana jeśli jest konstruktywna np. "Dobrze sobie radzisz ze SMG, natomiast uważam że brakuje Ci doświadczania ze Snajperkami"
4.3 "Stosuj poprawną polszczyznę - to wielka różnica gdy robisz komuś ŁASKĘ a nie LASKE"
4.4 Nie dopuszcza używania pisma "P0K3M0NoUJeGo" ani żadnego innego utrudniającego normalny odczyt treści, za pisanie w irytujący sposób (np. używanie wielu serduszek) będą także warny.
4.5 Zakaz używania Wulgaryzmów, nawet "zagwiazdkowanych", czy też w jakiś inny sposób kamuflowanie "przekleństwa" (zamiana O->0, J->Y itp.) będą karane ostrzeżeniem, jeśli tylko bez problemu można odczytać zamiar autora (wyjątek to Dział Strefa Szatana gdzie przekleństwa są na porządku dziennym)

5. PODCZEPIANIE SIĘ POD CZYIŚ PROBLEM
Zabronione jest "podczepianie" swoim pytaniem w temacie kogoś innego. Więc jeżeli macie problem to załóżcie nowy temat. Jest to dozwolone tylko jeżeli Wasz problem jest identyczny do wcześniejszego, lecz rozwiązanie, które pomogło poprzednikowi nie sprawdza się w tej sytuacji.

6. REKLAMOWANIE INNYCH STRON i HANDEL
Jest dozwolone jednak, zabronione jest reklamowanie stron z hakami, pornografią, przemocą itp. jak i również zachęcanie do używania haków itp.
6.1 Dodatkowym wymogiem aby reklamować swój klan, stronę Internetową, kanał TS itp. trzeba wykazać się aktywnością na forum w ostatnim tygodniu i napisać 30 postów.
6.2 Handel jest dozwolony, jednak dla bezpieczeństwa zalecam także użycie za pośrednika jakiejś strony np. allegro.pl czy też gumtree.pl która prawnie gwarantuje sprzedaż umową.
6.3 Zakaz wstawiania linków do stron typu "darmowe NX i GP, darmowe bronie, super ewenty" wszystkie eventy i sposoby na kupno nx są na oficjalnej stronie http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx i tylko tam, reklamy tego typu zostaną usunięte a użytkownik zbanowany. Ew. można podać linka do allegro jeżeli ktoś sprzedaje NX np. jednak musi to być sprawdzona metoda u użytkownika z dużą ilością pozytywów, a przed tym należy obowiązkowo się skontaktować z jednym z Administratorów.

7. KOLORY, AWATARY I PODPIS
7.1 Można używać Wszystkich kolorów za wyjątkiem Czerwonego i jego różnych odcieni, jest to kolor zarezerwowany dla Administracji
7.2 Awatar może mieć łączny rozmiar 180x400
7.3 Podpis może mieć łączny rozmiar 600x250
przykład maksymalnych prawidłowych rozmiarów viewtopic.php?f=31&t=881

8. POSTY, OFFTOP itp.
8.1 Nie piszemy post pod postem, tylko edytujemy stary. Post pod potem można pisać jedynie jeśli w ciągu 12 godzin od Twojej ostatniej wypowiedzi nikt nie napisał nowej.
8.2 Posty nie związane z tematem będą usuwane, proszę trzymać się tematu, w przypadku OffTopa dane posty mogą zostać usunięte bądź skopiowane do nowego tematu.
8.3 Zakaz umieszczania postów nic nie wnoszących np. "Oooo Nie wiedziałem" "Jak wyżej"

9. KONTO, PROFIL, DODATKOWE DANE
9.1 Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto. W przypadku otrzymania bana, użytkownik ma ZAKAZ tworzenia nowych kont. Za złamanie tego punku można otrzymać ban'a na perma na oba konta, a w przypadku zakładania kolejnych kont także bana IP
9.2 Obowiązkowe jest podanie POPRAWNEGO nicku w grze, w przypadku nie podania, podania błędnego, podania IGN jakiegoś low konta, bądź innego nieznanego konta użytkownik ma zakaz wypowiadania się na temat innych ludzi (IGN powinien być podany do głównego konta z największą rangą i popularnością w grze) (skoro wstydzisz się swojego nicku, to nie wypowiadaj się o innych ludziach) pod karą bana włącznie. Ponadto bez poprawnego nicku dany użytkownik nie będzie mógł korzystać z różnego rodzaju eventów, nagród i giftów oferowanych przez forum
9.3 Wszelkie inne obowiązkowe pola profilu także mają być prawidłowe (adress email, clan w grze).

10. PRYWATNE WIADOMOŚCI
10.1 Apeluję o rozwiązywanie prywatnych spraw używając PW (Prywatne Wiadomości)
10.2 Zabronione jest używanie forum do ustalania prywatnych spraw, do tego służy PW
10.3 Zabronione jest publikowanie PW, w zależności od treści upublicznionej wiadomości użytkownik może zostać różnie ukarany (od warna aż do bana)
10.4 Użytkownik ma prawo upublicznić daną wiadomość jeśli jest obrażany lub w jakiś inny sposób ktoś zachowuje się chamsko w stosunku do niego.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum